معلم ناهوک

معلم ناهوک
آرام و رام و راحتی آرام جان می خواهمت. صلوات بر خاتم پیامبران(ص)  
قالب وبلاگ
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان نامهربان نامهربان من مهربان میخواهمت... و آدرس nusrat.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





مولانا طارق جميل در شهر فيصل آباد پنجاب پاكستان در سال 1953 میلادی ، در خانواده اي بسيار متمول ، فرهنگي و دانشگاهي بدنيا آمد ، وي در كودكي بسيار تيزهوش و زيرك بود ، تحصيلات خود را در مدارس دولتي به پايان رسانده وارد دانشگاه شده و در رشته پزشكي مشغول به تحصيل مي شود كه يادر همين دوران با گروهي از جماعت تبليغ ملاقات مي كند كه در پي آن سه روز تشكيل مي شود .

http://upload.wikimedia.org/wikipedia/en/a/ae/Maulana_Tariq_Jameel.jpg

پس از سه روز تشكيل تحول عجيبي در وي به وجود مي آيد . به گونه اي كه دانشگاه را ترك كرده و براي تحصيل علوم ديني ( با وجود مخالفت پدرش ) به مركز جهاني جماعت تبليغ مي رود و تا پايان تحصيلات در آنجا مي ماند . سپس فعاليت هاي خود را از مدرسه و تبليغ شروع مي كند ، تا جايي كه امروزه به شهرت جهاني دست حاصل كرده است .

 http://www.pakistaniscandals.com/posts/post_thumbs/1313999272tariq%20jameel.jpg
ايشان علت موفقيت خويش در خطابت را حفاظت نگاه و پاي بندي به اذكار ذكر مي كنند وي سرپرستي و مديريت مدرسه اي را در فيصل آباد بر عهده دارند كه اكثر طلاب آن از كشورهاي خارجي هستند .


در حال حاضر 15 روز در فيصل آباد و 15 روز در مركز تبليغ راي وند مشغول دعوت و ارشاد مي باشند . همچنين با اكثر كشورهاي اروپايي و آمريكايي و عربي رابطة دعوتگرانه دارند .


اكثر تشكيل هايش ، با افراد خاص همچون ، وزراء و سفيران كشورهاي مختلف مي باشد .


در ذيل قسمتي از ترجمة‌ سخنان ايشان به صورت مختصر به رشتة‌تحرير در آمده ، اميد است كه نافع واقع شود .


نحمده و نصلي علي رسوله الكريم
قال الله تعالي : فمن يعمل مثقال ذرة خيراً يره و من يعمل مثقال ذرة شراً يره و قال النبي (ص) :
«الا فاعملوا و انتم من الله علي حذر فمن يعمل مثقال ذرة‌ خيراً يره و من يعمل مثقال ذرة شراً يره»
دوستان و بزرگان ، اين دنيا ، آسمان ، عرش ، لوح ، قلم ، كرسي ، همگي از آن خداوند هستند « له ما في السموات و ما في الارض و ما تحت الثري »
نظام پادشاهي از آن خداوند است و هيچ احدي نمي تواند نظام خداوندي را عوض كند بلكه قانون خداوند قابل تبديل و تغيير نيست « لن تجد لسنة‌ الله تبديلا و لن تجد لسنة الله تحويلا »


خداوند صاحب قدرت است ، نمي خورد ، نمي نوشد ، خسته نمي شود ، غافل نيست و قدرت خداوند زوال پذير و فناشدني نيست ، آنچه خداوند بخواهد مي شود و هر آنچه خداوند نخواهد نمي شود « و ما تشاءون الا ان يشاء‌الله رب العالمين »


خداوند بندگان را به سوي خود فرا مي خواند « يا ابن آدم اطلبني تجدني فان و جدتني وجدت كل شيءٍ و ان فتني فاتك كل شي و انا خيرٌ لك من كل شي »
« اي فرزند آدم ! مرا طلب كن كه مرا مي يابي پس اگر مرا يافتي گويا همه چيز را يافتي و اگر مرا از دست دادي گويا همه چيز را از دست دادي و بدان كه من براي تو از هر چيزي بهتر هستم » .


اين است پروردگار شما كه همچون مادري كه فرزندش را گم كرده صدا مي زند : « فأين تذهبون » كجا مي رويد ؟ هلاك مي شويد ، ثروت به چه كسي آرامش داده ؟ مال و دوست چه كسي را به موفقيت رسانيده ؟ آيا بر روي زمين كسي را سراغ داريد كه گرويدة خدا باشد و ناموفق مانده ؟


از زمان حضرت آدم تا به امروز كسي با گرويدن به خدا ناموفق نشده است اگر باز هم به خدا رجوع نكرديد پس به تهديدات خداوند گوش فرا دهيد كه چه مي فرمايند : اگر همه ی شما را از بين ببرم و كسي ديگر را جايگزين شما قرار دهم ، مي توانيد جلويم را بگيريد ؟ « اِن يشأ يذهبكم و يأت بخلق جديد »
اگر شنوايي ، بينايي ، درك و عقل شما را بگيرم و شما را تبديل به جسدي زنده بكنم ، آيا كسي هست كه اين چيزها را به شما برگرداند ؟


« قل ارءيتم ان اخذ الله سمعكم و ابصاركم و ختم علي قلوبكم مَن اِلهٌ غير الله يأتيكم به » و يا اينكه « و ننشئكم فيما لا تعلمون » چهره ی شما رامسخ كرده و شما را تبديل به خوك و يا ميمون بكنم، چه كسي است كه به داد شما برسد ؟ پس بنابراين « ففرّوا الي الله » بشتابيد به سوي خدا و از لجاجت و نافرماني دست بكشيد.
چرا كه منِ خداوند به شما محبت دارم و همواره به ياد شما هستم.


پس برادران و دوستان من با رجوع كردن به خداوند از قهر خداوند خودمان را حفاظت كنيم و رابطه مان را با خداوند مستحكم و استوار بگردانيم چرا كه خداوند به همه چيز احاطه دارند و تصميمات خداوندي تغيير ناپذيرند . همه چيز از دست برود امّا الله از دست نرود چرا كه الله اگر دست برود گويا كه همه چيز از دست رفته است از آنان كه خودشان را در راه به دست آوردن الله قربان كردند الگو بگيريد و شما هم براي دست آوردن الله قرباني بدهيد تا او را حاصل كنيد.
و آخر دعوانا ان الحمد لله رب العالمين


نظرات شما عزیزان:

arezoo
ساعت15:45---2 شهريور 1391
سلام سلام
وب خوفی داری
به منم سربزن

از مطلب اولم هم استفاده کن خیلی به نفعته

بای بای تا های های

دفتر عشـــق كه بسته شـددیـدم منــم تــموم شــــــــــــــــــــــــدمخون ـم حـلال ولـی بـــــــــــــــــــــــــــــ ـــــــــدونبه پایه تو حــروم شـــــــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــدماونیك ه عاشـق شده بـــــــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــــودب د جوری تو كارتو مونـــــــــــــــــــــــــــ ــــــــــــــــــــــــــــــ ـــــدبرای فاتحه بهــــــــــــــــــــــــــــ ــــــــــــــــــــــــــــــ ــــــــــــــــــــتحالا باید فاتحه خونـــــــــــــــــــــــــــ ــــــــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــدتــــموم وســـعت دلــــــــــــــــــــــــــــ ــــــــــــــــــــــــــــــ ــــــــــــــــــوبـه نـام تـو سنــــــــــــــــــــــــــــ ــــــــــــــــــــــــــــــ ــــــــــــــــــــد زدمغــرور لعنتی میگفــــــــــــــــــــــــــ ــــــــــــــــــــــــــــــ ــــــــــــــــــــــتبازی عشـــــقو بلــــــــــــــــــــــــــــ ــــــــــــــــــــــــــــــ ــــــــــــــــــــدماز تــــو گــــله نمیكنـــــــــــــــــــــــــ ــــــــــــــــــــــــــــــ ــــــــــــــــــــماز دســـت قــــلبم شاكیــــــــــــــــــــــــــ ــــــــــــــــــــــــــــــ ـــــــــمچــرا گذشتـــم از خـــــــــــــــــــــــــــــ ــــــــــــــــــــــــــــــ ــــــودمچــــــــراغ ره تـاریكــــــــــــــــــــــــ ــــــــــــــــــــــــــــــ ـــــــــیمدوسـت ندارم چشمای مـــــــــــــــــــــــــــــ ــــــــــــــــــنفردا بـه آفتاب وا بشــــــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــهچه خوب میشه تصمیم تـــــــــــــــــــــــــــــ ـــوآخـر مـاجرا بـــــــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــشهدسـت و دلت نلــــــــــــــــــــــــرزهب زن تیر خـــــــــــــــــلاص روازاون كه عاشقـــت بودبشنواین التماسرو


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ پنج شنبه 2 شهريور 1391برچسب:, ] [ 15:18 ] [ محمد نصرت ]
درباره وبلاگ

ماییم و نوای بی نوایی بسم اله اگر حریف مایی
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 7
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 7
بازدید ماه : 183
بازدید کل : 79021
تعداد مطالب : 35
تعداد نظرات : 41
تعداد آنلاین : 1